Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch zou het een keer kunnen gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
1) DecoVu garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid en betrouwbaarheid zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld.
2) DecoVu is nooit verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van producten voor elke individuele toepassing door de afnemer.
3) Deze garantie geldt niet indien:
4)De afnemer is verplicht de geleverde producten bij ontvangst te controleren. Indien het afgeleverde product niet aan de overeenkomst beantwoordt, dient klant direct nadat hij het gebrek heeft ontdekt DecoVu daarvan schriftelijk in kennis te stellen.
5) Indien DecoVu de klacht gegrond acht, worden na overleg met klant de relevante producten hersteld, vervangen of vergoed of met de klant een schriftelijke regeling over de schadevergoeding getroffen, met dien verstande dat het bedrag van de schadevergoeding steeds beperkt is tot ten hoogste het factuurbedrag van het betreffende product.
Iedere aansprakelijkheid van DecoVu voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede inbegrepen aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook, vergoeding van indirecte schade of gevolgschade.
Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@decovu.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op:
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Identiteit ondernemer:
DecoVu
Bezoek en retouradres:
Twickelerblokweg 111
7621 BH Borne
Info@decovu.nl
KVK nr: 72561343
BTW nr: Vrijgesteld van BTW
© 2024 www.decovu.nl - Powered by Shoppagina.nl